12/1/10

Sumant, sumant.

Com diria el meu pare totxo a totxo es va fent la casa ,tot i la fred que fa.
Dissabte ja vaig trobar gel amb la bici però diumenge pujant els Àngels , sorpresa cada vegada més neu fins arribar a dalt de tot que estava ben blanc,va ser una sensació molt guapa gracies a la mica de solet que feia , perquè la fred era de collons, em van quedar els peus congelats tot i portar dos mitjons , escarpins de winstoper. Sort que la carretera no estava glaçada, que sinó em veia trucant al papa o baixant caminant.

Les fotos son de pena a veure si canvio el mòbil.

4 comentarios:

Pere Serrat dijo...

Comooooooorrrrllllll!!!!!! trucar el papa o baixar caminant? tu estas de brooooomaaaaa!!!!!!aquest triatletes esteu cada cop mes amariconats,baixar caminant.... no te joooooode!!!!

Pipo dijo...

digues que si, Pereeeee !! tu i jo aguesim baixat agafats del bracet, eeeeehhhh ? i esclar home, quines idees.

Richart dijo...

Hay que joderse amb els de les “mountaingays”! Mireu si voleu, esperarem que arribi el bon temps per sortir en bici de carrera ja que hi ha alguns que se’ls refreda el gos amb aquest temps, i si teniu collons de baixar del bracet tots dos en bici els Àngels, us convido a alguna cosa. Parejita!!

DAVID CAMPS dijo...

ei nano, per fi t'has decidit a tornar a escriure en el teu blog, mira que ho anava mirant de tant en tant. Collons quina fred això de sortir en bici amb aquesta neu,no? uufffff. Apa a veure si hem poso en forma d'una p.... vegada i ens veiem entrenant