15/4/09

Si us plau que arribi el bon temps!

Que ja esta bé, jo encara no estic gaire nerviós, però quan veig la Marina o penso amb en Jordi Gonzalez, pobre, que li queda un més per l’IM de Lanzarote, me’n recordo de l’any passat, quan jo preparava el meu i també em feia un temps així, però és quelcom que se’ns escapa de les mans i no podem fer res i com diu el coach , és el que te preparar un IM.
Però bé jo encara no em puc queixar, després de la sortida de divendres en bicicleta el dissabte va amaneixer amb una mica de sol i després de passejar el gos una estoneta, vaig decidir anar a corrent de Llagostera a Cassà i tornar. Escalfament 10min per després agafar un ritmillo de 4:30-4:45 fent uns quants canvis de ritme entre mig de 4:20- 4:10-4:00-3:50-3:40 les sensacions no eren per tirar coets però molt animat en veure que ni molt menys eren tant dolentes com les del dia abans. Ja a la tarda, primer entrenament de natació complert en molts dies, i per finalitzar estiraments de tot el cos a la sala de la piscina.

La Marina i la nostre maquina de matar: la Panxi.

Diumenge que havia de fer bon temps, dons no, pluja i més pluja.Com que la Marina no es trobava gaire bé (mal de coll) varem decidir anar a buscar croissants i fer xocolata desfeta i per un dia fer una mica el ronso. Després de pair la xocolata, varem anar a córrer amb el gos pels voltants de Llagostera sota la pluja. Haig de dir que m’encanta córrer pel bosc plovent, els veïns no se que deuen pensar de nosaltres, i mentre correm no puc deixar de pensar que aquestes coses només les puc fer amb una dona com la Marina. Ja no que t’acompanyin , sinó que no et fotin una bronca en arribar a casa ple de fang i xop com un ànec. Però bé, al final 40 min que em van anar de conya per recuperar les cames.
Dilluns havíem quedat a Santa Cristina D’Aro amb en Josep Viñolas, però la Marina es queda a casa fent bondat i amb una emprenyada monumental per culpa del mal de coll. Jo em trobo amb en Josep i pugem fins a Romanyà per baixar fins a Calonge on ens trobaríem amb en Guillem Lladó i en Jaume Estrada, agafem camí de la Ganga i més tard Santa Pallaia. Tornant la meva intenció és fer Sant Grau i en Josep decideix acompanyar-me ,en Guillem i en Jaume agafen direcció a Platja D’Aro. Nosaltres amem pujant fins a Sant Grau, en Josep es troba una mica pajarin i decideix tornar per Llagostera, jo em trobo bé i torno per Sant Feliu. Molt content pel bon entreno i per haver-me sabut dosificar en tots els ports, (cosa difícil en mi) i veure que les cames se’m comencen a recuperar.

1 comentario:

Jordi Gonzalez dijo...

Richart, m'afegeixo als teus precs per demanar el bon temps...almenys avui sembla que podrem anar a còrrer sense mullar-nos!!! jajaja!!
Per cert, molt bó el post anterior sobre els triatletes, ens sembla que és una descripció quasi perfecta, jajajaja!!!