4/2/10

Tempora 2010

Nova temporada nous reptes, amb alguns que no son tant nous, però que no deixen de ser un repte per mi, sempre que quelcom es pugi millorar és un repte per mi, i l’IM de França ho és, ja que estic segur que ho puc fer millor i no pararé fins creuar la meta d’un IM i sentir-me satisfet, que no vull dir content ja que acabar un IM no és per menys. Bé alguns ja m’entendran que vull dir amb lo de satisfet, pot ser no baixaré mai de 11h però vull creuar la meta i dir-me ... noi és que no hi ha més a les cames.
Per això aquest any vull canviar algunes coses en la preparació, competir més en 1/2 IM una distancia, que crec que és, en la que millor em puc adaptar .No centralitzar-ho tot en amb una cursa com els dos anys anterior. Ara el que amb te, més sorprès son les ganes de competir i entrenar que tinc.
També comencem una nova etapa en el nou equip TRIESPORT on continuarem seguin els entrenament d’en Viñolas i que esperem que el nou equip doni un fort impuls a la botiga, si més no la gent de l’equip que he tractat m’ha semblat gent molt humil, molt transparent i amb moltes ganes.

Objectiu...millorar!

1 comentario:

Jordi Gonzalez dijo...

Richi!! Ara he vist que has renovat i actualitzat el blog, me n'alegro!!
Molta sort i ànims en la nova etapa i projectes, ens veiem per la piscina, i si algun dia em poso fort, compartint algun entrenu...