30/4/10

VII Triatló internacional B de Banyoles


Bé, ja està el primer triatló de la temporada i quin suplici arribar-hi. Després dels efectes de la pinya en forma de poc entreno, i un, que no és un superdotat...em vaig presentar a la sortida d’aquest triatló, un dels més macos de Catalunya.
El dia espectacular amb un sol de primavera en un paratge incomparable per aquest esport, com és Banyoles. Allà ens trobarem els companys d’equip i els companys de Sant Feliu, en Jordi i en Gerard. Ens preparem i cap a la sortida, faig una natació de pena com ja és costum en mi , tot hi haver-se complert les meves pregaries en forma de retallada de metres 1.500 al final. Per fi surto de l’aigua el 300 i pico de 600 esperant recuperar a la bicicleta, cosa que ja ens els primers kilòmetres m’adono que no serà fàcil, per la fluixesa a les cames que últimament m’acompanya. Tot i així miro d’animar-me i vaig avançant ciclistes, menys alguns grupets que deu ni do la feina que fan, fent relleus i tu allà mirant-ho amb cara de gilipolles, el més trist és que ningú xupa roda, i després deuen mirar els parcials de bicicleta i collons que fort que estic. Bé es un tema que val més deixar-ho perquè em poso una mica calent. Amb baixo de la bici i cap a córrer els 20 kilòmetres amb els meus gels , un per cada volta. Amb la cursa de l’any passat al cap, en que em vaig passar de xulo, i que de poc no agafo un pajaron del set, per no prendrem un gel a l’ultima volta, em dedico a portar un ritme constant i sobre tot seguen positiu de cap, important per no parar-me com m’ha passat alguna vegada.
Finalment el 119 i molt content tenint en conta que dos dies abans no em veia amb cor de córrer. Ara recuperar-me i a tornar a entrenar amb normalitat.

Triesport.es

26 David Gallego
102 Albert Arena
119 Josep Richart
136 Alex Estela

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Richart, hi han dies pitjors i millors, i això s ha d assumir,..lo important es sumar kms de cares a niça.
Tema pelotons en proves de no-draf és una p ..vergonya,primera pels que ho fan, i segona pels que ho permeten. Però allà cadascú amb la seva consciència.
Ànims!

Josep V.
www.triesport.es

Pipo dijo...

nomes una pregunta de incultura triatleta, ¿ es que no es pot xupar roda de un company que esta una mica mes fort i aprofitar i no es poden formar pelotons, o que ? ja dic, pregunta d'informació. Felicitats per la classificació i acabar que ja estar b.