6/5/11

La Marina subcampiona de Catalunya de triatló distancia B.




Felicitats Marina!!! Una vegada passat un hivern durillo, en que la Marina ha anat entrenant com les formiguetes, arriben els primers triatlons. Viatge cap a Banyoles amb l’Anna Buxò i allà la resta d’amics que hi participaven. Sortida de la natació a les 8:30, mentrestant jo pedalava de Llagostera cap a Banyoles per aprofitar i fer un bon entrenament. La veig fer la primera transició en sisena posició, amb algun problema per trobar la bicicleta, però molt animada. Fa una bona bicicleta acoplada i al seu ritme, remunta fins la tercera posició. Torna a fer una transició molt millorable... i remata la feina amb un gran parcial de córrer demostrant els seus progressos en aquesta disciplina. Finalment entra segona i com sempre amb un gran somriure a la cara, donant me una vegada més una lliçó de com afrontar les curses.

La resta d’amics crec que tots van acabar contents. En Viñolas sisè de la general cada dia més recuperat, en Gerard Bosch estava content al igual que en Marc, l’Anna sisena noia després de sortir d’una lesió, i menció apart en Jordi Gonzalez, amb problemes físics, vòmits, etc... qualsevol hauria plegat, pit i collons va acabar amb una demostració de coratge.

I jo bavejant.

Bé almenys vaig fer un bon entrenament 130 km de bici i una transició de córrer en que amb vaig trobar bé i el més important ,veient que vaig deixant enrere la lesió.



No hay comentarios: